3 månader, 90 dagar, äkta kärlek!

2012-06-01 ☆ 14:41:34

Som sagt, 3 månader har idag gått sedan Tindra för första gången såg ljuset och kom upp i sin mamma & pappas famn. Dessa 3 månader har varit de absolut bästa i hela mitt liv. Jag kan verkligen inte fatta att jag fått turen att få en så underbart mega-söt liten dotter. Som alla mammor skulle säga om sina barn, hon är verkligen den finaste som finns. Innan jag fick barn hade jag en viss bild av hur mamma-livet skulle vara. Jag kan med handen på hjärtat säga att det så såååå mycket bättre & roligare än jag någonsin kunde drömma om.  Att se hur tindra utvecklas, lär sig nya saker, växer & leer mot mig är det absolut bästa som finns. Skulle inte vilja byta mitt liv mot allt i världen. Lilla lilla lilla gumman, mamma älskar dig så otroligt mega mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0