Fredagsmys

2012-06-29 ☆ 22:32:57
Till att börja med vill jag tacka för alla goa kommentarer och komplemanger, det är verkligen sånt som gör att man vill blogga! Ni får även skriva och berätta om det är någonting speciellt ni vill att jag ska skriva & berätta om! MEGA KRAM TILL ER GODINGAR!
 
Här hemma står chips, dipp & cholkad framme på bordet och mysfaktorn är hög! Tindra somnade redan runt 18:30 idag så jag & Daniel har passat på att mysa en del under kvällen. Måste dock erkänna att det är lite tomt här ute i vardagsrummet utan vår lilla prinsessa som ligger och tjatar med tvn hihih :) Men snart ska vi krypa ner hos vår älskling, äntligen! I morgon funderar vi på att åka in till stan för att kolla på trav, men vi bestämmer ingenting innan vi sett hur vädret ser ut.
 
Ha en super bra fortsatt kväll, nu ska jag kolla klart på filmen innan det är sängläge som gäller!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0