Frukost & morgonbad

2012-06-30 ☆ 09:55:31
Frukosten slank ner i magen lätt som en plätt, helt perfekt! När vi käkat tappade vi upp ett bad till lillan och lät henne bada en ganska lång stund. Hon älskar verkligen att bada,vår lilla prinsessa. Sedan var det dax för pappa Daniel att välja dagen outfitt och sjävklart skulle det vara någonting coolt. En Lundmyr of sweden boddy & jeans är det som används idag. Bild kommer om en stund, Tindra har just tagit en tupplur och jag vill inte väcka henne!
 
Vi funderar som sagt på att åka in till färjestad för att kolla lite på v75 sedan, men ännu har vi inte bestämmt oss helt. Nu ska jag göra mig i ordning och plocka i ordning här hemma lite innan vi får se hur vi ska göra sedan. Vad ska ni sjävla göra idag? :)
 
"Hm, undra vem jag ska smaka först?"
Bananen är helt klart favoriten!
Ett tips till er som vill börja lite smått med smakisar är att ha i lite av tex banan i flaskan.
B

Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Tack och detsamma får jag säga... ;0)

Vilken go liten plutt. Hur gammal är hon?

Svar: Tack så mycket! Tindra är 4 månader idag faktiskt hihi :)
patrizia trygg

2012-06-30 @ 22:16:41
URL: http://www.thecharmedone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0