krångel!!

2012-06-19 ☆ 23:52:27
Varför kan jag inte ladda upp bilder från mobilen till bloggen?!? guuud så trött jag blir när det ska krånglas och göras om hela tiden. tillbaks med gamla blogg.se, det var myyyycket bättre! Dagen har i alla fall spenderata med johanna & stella, vilket så klart var lika mysigt som alltid. vi var även iväg för att fotografera lilla prinsessan förut men lillan var både jätte blyg och jätte trött så vi bestämde oss för att ta en annan tid när hon vill visa sitt rätta jag, dvs en liten solstråle. Nu ska jag slå igen ögonen och försöka sova, om det går vill säga . min lilla familj sover redan sedan länge tillbaks, de sömntutorna! ha en fortsatt bra kvall/natt. PUSS&KRAM TILL ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0