Mammas charmtroll!

2012-06-13 ☆ 17:01:02

Idag har varit en så otroligt bra dag, hoppas verkligen kvällen blir de samma. Tindra är i en mysperiod nu, hon älskar pussar & kramar samt sin egen spegelbild hihih! Hon har även börjat dreggla & blåsa bubblor mer än någonsin. Någon som vet om det kan vara tänder som är på G eller är det för tidigt för detta???




Nu ska jag gå och laga i ordning hamburgare (&kycklingfile till mig) samt hacka grönsaker. Idag blir det ham/kycklingburgare & pommes här hemma. Inte fel alls! Efter middagen ska jag försöka få med mig Daniel ut på en promenad genom grums.
PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer
Postat av: madde

Gud så söt hon är! Ni har precis likadana ögon, supervackra!

Svar: Tack madde! Gud va go du är! :)
patrizia trygg

2012-06-13 @ 18:04:25
URL: http://sakerjagvet.com
Postat av: Amanda

Hon är så otroligt vacker, precis som sin mamma!! :)

Svar: Åh, tack så mycket!!:)
patrizia trygg

2012-06-14 @ 00:17:26
Postat av: Sanna Stigtorp

Kan inte jag få komma och hälsa på någon dag?:)

Svar: jo absolut :)
patrizia trygg

2012-06-14 @ 14:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0