Dåligt med sömn...

2012-03-20 ☆ 10:19:33

I natt har lillan sovit s-u-p-e-r dåligt. Hon har vritt & vänt sig hela natten, dvs även jag måste då vara vaken. Försökte lägga henne en stund förut men hon ville absolut inte somna. Ska snart klä på oss och gå ut och gå så hon kan sova en stund i vagnen, vilket hon verkligen tycker om att göra. Håller tummarna för att temperaturen ute går upp några grader till under dagen. Det är faktiskt lite småkyligt idag!

Förövrigt så har jag ingen aning om vad dagen har att erbjuda. Ska mysa ner mig i soffan med mitt lilla hjärta sedan efter promenaden så även jag kanske kan få en stunds vila. Skulle vara sååå skönt!

Mina underbara älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0