Måndag

2012-03-19 ☆ 12:52:28

Började min och Tindras morgon med en promenad med moster Bea. Hon började skolan sent idag så passade på att följa med runt Grums med barnvagnen. Nu har jag precis lagt ner Tindra i babygymmet och hoppas på att hon kan somna så jag kan städa lite. Skulle verkligen behöva ta tag i tvätten som tvättades igår kväll!



Från och med idag ska jag föresten börja vara nyttig(are).
Eftersom jag inte kan börja träna än på några månader så ska jag fortsätta med mina promenader och sedan ska jag börja äta nyttigare. Jag är verkligen en godisgris men nu mera tillåts godis endast på helger! Får se hur länge jag orkar hålla mig till detta, ska verkligen göra ett seriöst försök :) 


Kommentarer
Postat av: michelle

Det är så galet att tår kan va så små! :) :o

2012-03-19 @ 17:55:31
Postat av: Caitlyn

Gällande att vara nyttig(are) är det fler som kämpar med! ;) Jag har precis fått beskedet att jag är gravid och vill ju inte lägga på mig fler kilon än nödvändigt :P

2012-03-19 @ 22:19:52
URL: http://blogg.amelia.se/mittsannajag/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0