Fredag

2012-05-04 ☆ 16:05:26

Kom på mig själv förut, har ju inte berättat att vi äntligen fick hem dopklänningen förra veckan! Tindras dop kommer hållas i slutet på juni så det är faktiskt lite och planera nu. Känns i alla fall bra att både klänningen och inbjudningarna är fixade. Nu återstår planering för fika, dukning, dekorationer osv osv. Tiden går så fort!

Nu kommer i alla fall strax Daniel hem. Så fort han kommer ska vi avnjuta de goda räksalladerna jag precis gjort i ordning och ställt in i kylen. Vi har skött oss bra som tusan denna vecka! Tänkte faktiskt vara nyttig idag med (trots att det är fredag) för att i stället kunna mysa till det lite extra i morgon. Nästa vecka kommer vara en "onyttig vecka" med både födelsedagsfirande & utgång. Men så seriös att jag hoppar över det onyttiga kommer jag nog aldrig bli. Fyller man åt så gör man, är man sugen så är man, man måste ju liksom kunna leva trots att man faktiskt försöker för det mesta, right?!

Vad som händer i kväll och under resen av helgen har jag som sagt ingen aning om. Massa mys med lillan är en sjävklarhet och det bästa som finns. Det är verkligen uuunderbart att snosa på en liten bebis!

Det är verkligen helt otroligt så mycket hon växt.
På första bilden är Tindra endast 2 dagar gammal & på andra bilden är hon hela 9 veckor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0