Fredag

2012-05-04 ☆ 09:24:24

Hejsan godingar!

Jag och Tindra gick upp strax före 8 idag, skönt att komma igång på morgonen. Nu har dock sömntutan somnat om så jag tänkte passa på att städa lite. När Tindra vaknat och vi gjort oss i ordning ska vi ut på en promenad. Vad dagen & helgen har att erbjuda har jag ingen som helst aning om. Vi har liksom inte hunnit planera så långt än haha.

Kommande vecka kommer vi ha fullt upp varje dag här hemma.
Tandläkarbesök, efterkontroll, bvc-besök, födelsedagsfirande, utgång osv osv. Känner på mig att det kommer bli en kanonvecka!

Med den här bilden säger vi GOD MORGON till er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jäkla charmtroll!!! Henne kommer ni få hålla i hårt när hon börjar "springa" ute, killarna kommer stå på rad efter henne. ;)



Å gumman, vi måste ses någon dag, så jag får snozza på lillan. Det passar ju aldrig när jag jobbar :(



Ha en underbar fredag å helg.



Kramar i massor Linda

2012-05-04 @ 16:57:22
URL: http://miiinis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0