mors-dag

2012-05-27 ☆ 08:58:20
Idag är det som de allra flesta vet morsdag. En dag då man ska uppvakta sin mamma lite extra. Från och med för 3 månader tillbaka är jag ochså en av de mammor som kommer bli lite extra uppvaktad under just denna dagen. känns jätte mysigt om jag ska vara ärlig! :) här hemma ligger i alla fall båda mina alsklingar och sover, lite avis är jag faktiskt.. skulle med vilja/behöva sova, men när jag väl vaknat har jag jätte svårt för att somna om.. vi ska upp till borgvik sen en snabbis och säga grattis till min mamma (som förövrigt är världens bästa mamma!) Efter det ska vi till stan och leta solskydd till barnvagnen. nej, nu ska jag hoppa in i duschen innan resten av familjen vaknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0