söndag

2012-05-06 ☆ 13:32:14

Hej godingar!

Gårdagen spenderades i stan, mer eller mindre. Till en början åkte vi in på motormässan och kikade runt där i några timmar. Sedan åkte jag och Tindra hem till Bella en sväng medan Daniel gjorde någonting med sin bil. Kvällen avslutades med en påse naturgodis hemma i sängen. Perry dag om ni frågar mig!

Idag har jag hunnit med att tvätta en tvättmaskin, skutat balkongen samt varit ute på en långpromenad med lillan. Tindra vaknade strax före 08:00 idag så det är väll henne jag ska tacka för jag hunnit med så mycket. Vädret är helt underbart så nu ska jag gå ut och sätta mig på vår nyskurade balkong en stund. Inte fel alls!

Jo, tänkte bara passa på att berätta. Nu har vi lagt undan alla storlek 50 kläder och helt börjat med storlek 56 (tom 62 på vissa plagg) Guuud så hon växer & guuud så kul det är att se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0