Tisdag

2012-05-08 ☆ 08:37:50

God morgon godingar!

Tindra ligger forrtfarande i sängen och sover, mammas lilla sömntuta! Själv gick jag upp för en halvtimme sedan. Nu ska börja göra mig i ordning för morgonens promenad som ska tas så fort lillan vaknar och sedan för dages tandläkarbesök.. Fy va jag hatar att gå till tandläkaren, jag brukar alltid dra på det in i det längsta. Men nu är det ju sista gången jag går dit gratis så antar att det är lika bra att passa på.

När promenaden och tandläkaren är avklarad ska vi gå iväg till affären för att införskaffa alla onyttigheter som behövs för 2 dagars födelsedagsfirande. Gräddtårta är självklart ett måste när det vankas kalas!

Nej, bäst att sätta fart så jag hinner fixa i ordning mig själv innan mitt hjärta vaknar!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan! Allt bra idag? :)

2012-05-08 @ 11:45:29
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0