Torsdag

2012-05-24 ☆ 14:23:53

Hejsan godingar!

I morgon ska jag som sagt tatuera mig, äntligen! Vad som ska göras är att skriva in namnet på det bästa jag har, dvs vår lilla dotter. Hennes namn ska sitta på bröstet ovanför hjärtat, precis där det hör hemma. DOCK har jag inte riktigt bestämt hur den ska se ut än, utan det får dom hjälpa mig med där borta i morgon. Visst har jag mina ideer, men för att få till det på bästa sätt behöver jag nog lite hjälp. Som ni alla förmodligen redan vet är jag en mes när det gäller sprutor & nålar så jag är därför redan super nervös. MEN nu tänker jag så här, jag har fött barn. Då klarar jag av att lägga mig under nålen! Bild kommer självklart i morgon kväll när vi kommer hem igen.

Dagen har i alla fall varit lugn. Jag har plockar lite här hemma. Sedan har vi varit ute på en promenad i det fina vädret. Underbrart är rätt ord för vädret som är just nu. Jag längtar verkligen tills man kan börja bada (vassen för min del!)

Nu ska jag sätta mig ute på balkongen en stund till innan lillan vaknar och vill ha mat.
Ha en superfin fortsatt dag! :)
PUSS&KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0