Underbar dag!

2012-05-25 ☆ 21:43:53

Vad säger man? Äntligen! Att känna hur nålen skrev det finaste namnet i hela världen på mitt bröst var helt underbart. Var verkligen super nervös ända tills jag kom till Arvika men sedan släppte nervositeten helt. Jag visste ju vad som skulle göras, vilket var någonting jag verkligen ville. Så nu sitter den äntligen där, tatueringen med min lilla älsklings namn! Är superduper nöjd. (och nej, det gör inte så ont som det sägs!)

Nu ligger vi nermysta & utslagna i sängen efter en fullspeckad dag med massa shopping & Arvika. Fick med undefär det jag ville hem till Tindra, dvs sommarkläder! Jag verkligen ÄLSKAR att shoppa kläder till henne och verkligen väntar på den dagen hon kommer och säger "mamma, kan vi åka in till stan och shoppa idag?"

I morgon ska vi ta till vara på vädret och ta en lååååångpromenad på morgonen, jag älskar det!
PUSS & KRAM

(Bilder på Tindras nya kläder kommer i morgon!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0