.

2010-08-02 ☆ 11:11:49
Ska snart dra mig ner till jobbet så detta får bli ett snabbis inlägg!
Kvällen igår spenderades med Wenche och Simon. Vi kollade på The grudge 3, blev så rädd att jag slog i huvuet och hoppade runt i hela soffan. Men till och med jag tog mig genom filmen, tummen upp!
Sedan fick dom att lov att följa mig hem, eftersom jag skulle sova själv var jag liiiiiiite rädd. Men med Skrutten i lägenheten har jag ju inget att vara rädd för, right? ;)

Mamma ringde i alla fall och väckte mig ganska tidigt i morse. Då bar det av till OK för att hämta paket och köpa pucko. När vi var klara där skulle jag och växla pengar med tydligen så är det in och ut forslingsförbud på Tunisiens valuta? Så ja, vi får växla när vi kommer ner till Tunisien.
Just ja, fick även passen idag. Och jag fick även hämta Daniels, det trodde jag aldrig att jag skulle få göra! Så nu är det klappat och klart och vi är nu klara för avfärd.
Känns skönt som fan just nu. Har varit lite nojjig över att vi inte haft några pass. Det skulle ju kunnat blivit massa lrångel så vi inte fick dom i tid, men tack gode gud så blev det inte de!

Nu måste jag springa och byta om och sedan rusa ner till jobbet, tur att jag fick börja 2 timmar senare idag så jag hann med allt... När jag slutar blir det movie med Wenche!

KISSSSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0