.

2010-07-17 ☆ 14:06:03
 

B    E   S   L   U   T   S   Å   N   G   E   S   T   !   !   !


   

HALLONSOSA NAGELACK FRÅN DEPEND



PLAN B.. SKOINKÖPET SER UT ATT SKITA SIG

Well, det blir säkert bra i slutändan tror jag. Regnet öser ner och vad som står på kvällen schema för tillfället är score. Men allt kan hända. Pofff så kanske det blir fint väder så kvällens planer ändras tillbaks till parken. Who knows?

Håller på med maten nu i alla fall, kyckling, ris och beasås får det bli idag. Hur gott? :D
Väntar även på att Issa ska anlända så jag kan dela mina klädproblem med någon. Vi brukar yra fram och tillbaks när det gäller detta nämligen.
Nej nu får jag ge mig, måste fixa klart maten någon gång, JAG SVÄLTER JU!
Men ni får ha en toppen kväll!

KISSSSSSSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0