•☆•*¨*•☆

2010-11-21 ☆ 18:52:47
Hejsan!

Just kommit hem från jobbet. Helt okej arbetspass!
Ska sätta mig och kolla igenom reklamen nu, älskar reklam!
Sedan ska jag hoppa in i duchen och vänta på att Daniel kommer hem från träningen. Blir inte mycket mer gjort idag inte, enbart soffmys skulle jag tro. GILLA!

Ja, nu väntar en skolvecka igen.. Denna veckas fasa MUNTLIG REDOVISNING. Ah, vi ska prata om valfritt ämne i hela 5 minuter inför klassen.. Jag gillar inte att stå i centrum och ha allas blickar enbart på mig och därför klarar jag verkligen inte av muntliga rodovisningar heller.. Hatar sånt! Nu känns det helt plössligt skit jobbigt bara för jag kom och tänka på detta.

BYYYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0