Torsdag 9/9

2010-09-09 ☆ 20:11:23
Hejsan!

Just kommit hem från en promenad och en solning. Så nu känns det super skönt och jag är redo för att hoppa in i duschen och lägga i en hårinpackning i håret, mums!
Men duschen får faktiskt vänta tills efter IDOL ( faktiskt veckans förrsa avsnitt för mig ) Så idag när jag är ledig ska jag banne mig se det även om duschen får vänta ett tag!

Annars så gick jag och min kärlek som sagt på stan förut. D köpte ett par jätttte snygga jeans till mig, så tack sötnos! Sedan köpte vi även 75 års paket till morfar. Blev 2 kuddar och ett täcke, guud så snälla vi är ;)
Hm, något mer tro? Nja jag tror inte det. Skulle även köpt doppaket till Nova, men vi bestämmde oss för att ta det till veckan i stället.

Nu ska jag som sagt kolla på IDOL så vi hörs i morgon igen efter att jag gjort halkbanan. ÖNSKA MIG LYCKA TILL!
Ha en bra kväll.

PUSSS PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0