Onsdag

2011-04-20 ☆ 20:25:15
Just kommit hem igen efter att ha varit ute på en långpromenad med lilla Nellie. Hon skötte sig skit fint faktiskt! Får bli en promenad i morgon kväll igen. Gött att ha en hund att vara ute och gå med, trots att det inte är min egen! Annars så har jag försökt att städa lite idag, vilket inte har gått sådär skit bra.. Men men, hinner att fixa det i morgon eller på fredag. Grillade förut i alla fall, vilket va skit gott!

I morgon ska jag & syrran börja dagen med 20 minuter i solariet och sedan en promenad. Bra start på dagen va? Efter det är det shopping som gäller!!!! Har massa saker att fixa inför påskhelgen, känner på mig att det kommer bli en kaaanon helg. Nu ska strax hoppa in i duchen och sedan är det film-time som gäller. Mys va? ;)
Ha en toppen kväll i alla fall. KISS AND LOVE BITCHES!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0