onsdag

2011-08-31 ☆ 20:28:13

I morgon står shopping med mamma, syrran och lillebror på schemat. Bär faktiskt av till ullared tidigt till morgonen,kul va? Älskar ullared! Ska åka dit igen innan jul, perry ställe att köpa julklappar på faktiskt!
Förövrigt så känns det toppen att vara hemma. Har massa tända ljus i lägenheten och käkat massa svensk mat så nu är jag PROPPMÄTT! Hihihih, låter inte helt fel va?

Den där saken jag gjorde förut kommer jag att berätta om snart, men inte riktigt än.. Kan bara säga så mycket som att det var as-coolt och det gjorde verkligen hela saken verklig. NU är det på riktigt!

Ha en toppen kväll! Nu ska jag hoppa in i dushchen och sedan lägga mig i sämgen framför en bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0