Barnkollen

2011-12-08 ☆ 17:58:34
För er som undrar, "Barnkollen" som uppdateras på min Facebook går konstigt nog 1 vecka före?! Alltså, idag är jag i v 27 men den visar att jag är i v 28. Tänkte bara berätta det så ni inte tror jag är helt knäpp i skallen..

Nu har jag i alla fall just kommit upp ur badet, som förövrigt var otroligt skönt! Jag älskar verkligen att lägga mig i ett varmt bad med massa saldsalt & badskum. Försöker ta ett varmt bad varje dag eftersom det får kroppen att slapna av så otroligt mycket. Känner mig faktiskt som en ny människa varje gång jag kommer upp ur badkaret!

Är i alla fall ensam hemma eftersom Daniel är på julbord med sitt jobb. Så tänkte faktiskt ladda ner någon bra film och mysa ner mig i soffan. Är sjukt slut efter denna dagen, trots att jag inte gjort något "superjobbigt". Har jobbat, varit och handlat samt städat lite. Annars har jag inte gjort någonting mer speciellt? Konstigt?!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Den är som den ska :) nästan alla utom sjukvården säger att du är i vecka 28 tex när du går in i vecka 27+0. Vet inte hyr jag ska förklar det enklast, men då har du börjat klättra mot vecka 2, du har liksom påbörjat den på nåt vis. I de flesta böcker är det så också så i vecka 27+0 ska man läsa vecka 28. Jag brukade läsa båda för att va säker :)

Kram!

2011-12-18 @ 13:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0