Söndag

2011-02-27 ☆ 09:41:57
God morgon snyggingar!
Just vaknat, myst med Skrutten och klätt på mig kläder och satt mig här.
Väntar på att Daniel ska komma och hämta mig. ( Han gick faktiskt upp runt 8 idag )
Tänkte att jag skulle åka upp till mamma och co idag igen. Ska färga håret senare, hoppas verkligen på ett bra resultat!!

Kan passa på att medela att under kommande vecka kommer min blogg vara gaanska tomm.. Börjar 7:00 MÅNDAG ONSDAG TORSDAG & FREDAG.. Sedan jobbar jag tills mellan 17-19 typ varje dag så kommer inte ha speciellt mycket tid över för min lilla blogg, tyvärr!
Men men, något inlägg kommer att komma upp imellanåt, det lovar jag!

Bella & Sofia kom förövrigt upp igår kväl en säng, trevligt!

Nu kommer Daniel.
PUSSS & KRAAAM

Kommentarer
Postat av: B

Tyckte jag oxå att de va:) kul att du hänger me ut till helgen å! <3

2011-02-27 @ 18:14:31
Postat av: P

Ska bli skit kul! <3

2011-02-28 @ 16:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0