Tisdag

2011-02-22 ☆ 11:49:05
Spenderar dagen hemma hos mamma med henne och Bea. Min lilla älskling Skrutten är med och leker med hundrana.
Sedan står träning & solariet på schemat innan jobbet väntar.
Ska strax käka lunch, fetaostfylld kycklingfilee & klyftpotatis står på menyn, inte helt fel va? ;)

Well, I morgon ska vi i alla fall på teater med klassen. Värd skoldag? Sedan i morgon eftermiddag/kväll ska vi ut och käka med morfar... Annars så gör jag min sista arbetsdag i dag, vilket betyder ledig helg!! Utgång blir. Dock har jag världens problem.. Nöjes VS Tempel??? Kan verkligen inte bestämma mig..

Skriver mer sen, nu är det käk som gäller!
PUSSS PUSSS


Kommentarer
Postat av: love you

tempel dummer!!!!

2011-02-22 @ 21:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0