Tisdag

2011-07-05 ☆ 16:30:10

Det här har varit den värsta arbetsdagen i hela mitt liv! Bra att jag inte gör en enda sak rätt liksom.. Dukitg tjej!

Ska strax käka middag med älsklingen & Bexi. Jag och B har ansträngt oss idag och gjort i ordning baconlindad fläskfile & ungsstekta rotfrukter. Gott va?! Hungrig som tusan! Sedan står enbart soffhäng på schemat. Vi ska kolla på en skräckis som vi just nu i skrivane stund håller på att ladda ner. Ganska säker jag är som lärt mig att ladda ner filmer i stället för att köpa/hyra dom. Tråkigt nog blir datorn lidande, den är ganska så seg nu måste jag säga.

Nu måste vi fixa det sista innan det är dax att hugga in, have a great night!
KISS AND LOVE


Kommentarer
Postat av: Emma

lika som bär!

gillar din blogg :)

2011-07-06 @ 18:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0