Torsdag

2011-05-19 ☆ 14:02:02
Dålig på att uppdatera? I KNOW! MEN, för att försvara mig själv kan jag ju berätta att jag faktiskt inte har tid.. Jag jobbar, umgås med mina fina vänner, tränar OSV OSV. Jag kommer just nu hem från jobbet och har precis hunnit käka en sallad. Ska sätta igång med städningen här hemma nu, ska göra det super fint faktiskt! Sedan står promenad & solariet på schemat med Catti. Myskväll om andra ord!

Igår va jag på bio med mamma, Bea och Casper, vilket var super mysigt! Filmen var toppen, dock lite dryg. Men men, absolut sevärd! Ni ser nog på bilderna vilken film vi var på! Införskaffade även en  ny bikini igår. Välbehövligt eftersom jag och älsklingen drar till kreta 23/8 ;) Fyfan va jag längtar!

BILDREGN KANSKE?

















KISSS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0