A new day!

2011-11-22 ☆ 11:23:29
Godmorgon/Godförmiddag, se det som ni vill! Jag har i alla fall just klivit upp ur sängen för andra gången idag. Första gången mådde jag för illa för att vara vaken så då fick jag krypa ner i sängen igen. Nu har jag gjort ett nytt försök, vilket går ganska bra än så länge! Idag står jobbet på schemat mellan 15-20:15, till dess ska jag bara vara hemma och slappa och hålla tummarna för att huvudvärken ska släppa.

Igår var vi inne i stan för att se hur det går med våran jävla soffa.. Samma skitsnack varje gång, "Leveransen är dock försenad, men den kommer till veckan" Fine, vi väntar en veka till men nästa torsdag/fredag åker vi in till stan och tar tillbaks våra pengar och köper en annan soffa. Tråkigt nog är båda helt förälskade i den soffan vi beställt. Men helt ärligt så kan man förfan inte behöva vänta i 5 veckor på en soffa som dom säger ska komma var och varannan dag? Nej nej nej, STORT NEJ! Håller tummarna för att soffan kommer innan nästa torsdag så vi får den soffa vi verkligen vill ha.

Under veckan har jag som sagt bestämmt mig för att ta blodproverna. Jag har ochså bestämm mig för att baka pepparkakor, lussekatter och för att göra julskinka. (Funderar på om torsdag blir en bra dag för detta) På fredag ska jag klippa mig, frågan är bara hur? Någon som har förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0