torsdag

2011-09-08 ☆ 17:56:18
Dagen har spenderats i stan och på sjukhuset. Älsklingen ligger just nu i skrivande stund under kniven på operationsbordet i karlstad. Stackarn! I gårkväll fick vi sticka in till akuten eftersom Daniel fick så otroligt ont i magen, väl inne på akuten visade det sig vara blindtarmen.. Så Daniel blev kvar på sjukan och jag åkte hem. Kännde mig som världen sämsta människa som inte kunde stanna kvar och ligga vid hans sida hela tiden, vilket jag fortfarande gör. Får se hur Daniel mår sedan om jag ska in då igen eller om jag ska in direkt till morgonen. Det beror helt på hur pigg han är efter operationen. Älskar dig min ängel!

Har även klippt mig och färgat håret idag, är asnöjd men det känns fruktansvärt ovant!


Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggt!!!

2011-09-08 @ 20:30:36
URL: http://miiinis.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

jättefint ! :)

2011-09-08 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0