Torsdag

2011-09-22 ☆ 15:23:10

Efter jag slutat jobbet vid 11:00 drog jag hem till mamma en sväng, alltid lika mysigt! Nu ska jag vara hemma i drygt 1 timme till innan jag ska ner till jobbet igen för dagens andra pass. Inte allt för kul men..  Vad som händer efter jobbet vet jag inte riktigt än, mysa till det lite kanske?

I morgon är jag i alla fall ledig från jobbet. Men bara för detta är jag inte "ledig" Har massa saker att göra i morgon. Ett besök hos min barnmorska står på schemat, hämta ut kort från studenten, storstäda lägenheten, plocka ur alla sommarkläder och sånt som jag vet inte kommer komma till användning på ett tag, storhandla, ut och käka på kvällen OSV. Ja, som ni ser har jag lite att ta tag i till morgonen. Vad har ni själva för planer?

Just käkat jordgubbar, vilket jag verkligen ÄÄÄÄÄÄLSKAR!
Ska försöka hinna ner till solariet en snabbis innan jobbet sedan. Min hud & hårbotten börjar bli sämmre igen..
KISS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0