magont

2012-04-05 ☆ 10:32:42

Lillan hade ont i magen heeela dagen igår, tills hon på kvällen bajsade. Efter det var hon samma glada, goa & mysiga lilla Tindra som alltid. Dock började magontet i natt igen och hon ligger nu här bredvid mig i soffan och verkligen försöker få ut någonting (hoppas ni fattar vad jag menar?!). Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Det är faktiskt otroligt plågsamt att se henne ha ont i magen. Önskar jag kunde byta ut våra magar så hon slapp det! Har testat minifom & sempersmagdroppar, övriga förslag på vad som kan göra att hon faktiskt får ut det hon vill uppskattas!

Ska slänga på mig lite kläder och mysa ner mitt hjärta i vagnen sedan ska vi ta en långpromenad. Ska även förbi affären och köpa påskgodis. Skriver mer senare! PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer
Postat av: emelie

Testa lite messmör. Det funkade på Theo :)

2012-04-05 @ 15:47:46
URL: http://frokentipsar.com
Postat av: Anonym

Hejhej!



Läst att man massera magen och ryggen lite lätt på dem. Testa, det kanske hjälper. :)

2012-04-06 @ 01:50:18
Postat av: Anonym

När min systerdotter var hård i magen så fick hon messmör i sin mjölkersättning. Hon var i och för sig några månader äldre. Men du kan ju alltid höra dig för eller prova :)

2012-04-06 @ 08:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0