Torsdag

2012-04-26 ☆ 20:35:35

Nyduschad och nermyst i mjukiskläder har jag nu intagit soffläge, underbart! Trotsade vädret förut och tog en promenad, trots regnet. Känns bra, otroligt bra faktiskt. Nu är det nog med bortförklaringar som "idag kan jag inte ta en promenad för det är dåligt väder" Nu är det minst 1 promenad om dagen som gäller, punkt slut! Hur långt jag går och hur länge jag är ute spelar ingen större roll så länge jag faktiskt kommer ut. Självklart håller jag tummarna för att det fina vädret ska komma nu. Det skulle ju vara otroligt skönt att kunna få lite färg på köpet!

Morgondagens planer är fortfarande oklara, vet faktiskt inte alls vad vi ska hitta på. Men på lördag däremot ska vi till karlstad och hejjjja på älsklingen när han kör sin första folkrace tävling. Håller tummarna hårdare än någonsin och hoppas på att det går bra. Jag och Tindra kommer säkert ta en liten runda på stan antingen innan eller efter tävlingen. Älskar att gå runt och kika på alla vårnyheter till både mig & lillan! Sedan MÅSTE jag faktiskt snart hitta en ny klänning som ska bäras på min 20 års dag när jag ska ut med tjejerna. (för er som inte vet fyller jag 20 år om 2 veckor)

Nej, nu ska jag mysa med mina godingar!
Ha en toppen kväll.
PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0