God morgon!

2012-02-28 ☆ 09:56:08

Tro det eller ej, men jag har sovit mellan 01:00-09:00 utan att vakna en enda gång! Känns super konstigt att ha sovit så mycket hahah! Idag ska jag börja med städningen och jag har bestämmt mig för att köket ska städas i första hand. Skåpen, spisen, ungen, kylskåpen, kyddhyllan osv, allt ska dammas/torkas/skuras ur noga!

Förövrigt så har jag även bestämmt mig för en promenad senare när vädret är så fint. Hoppas bara att ryggen tillåter detta efter all städning som ska göras först. Men det håller vi tummarna för, eller hur? :)



Ps: Katterna ligger ute på altanen och kikar på fåglarna och lyssnar på alla ljud. Fy så skönt det känns att vi äntligen har satt upp nät så dom kan vara ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0