<3

2012-01-30 ☆ 20:36:29
Att säga hejdå till Bea va jobbigt som fan. Kännde så fort jag gick utanför dörren att jag egentligen velat krama henne i timmar. Men ice sa nicke! Detta va ju liksom ett hejdå, inte ett farväl! Vi ses ju igen om 1 månad, vilket jag verkligen hoppas kommer gå fort. Att vara ifrån sin bästa vän så länge är verkligen skit jobbigt, speciellt i min situation.. Bea va liksom den första som fick reda på att jag var gravid och har hela tiden varit den jag verkligen kunnat prata med. Dagarna ska räknas ner och telefonkontakten ska hållas! När Bea kommer hem igen är det endast 11 dagar kvar till lillans ankomst, dvs jag kommer ha 2 bra saker att längta till på mindre än 2 veckor. Ha det världsbäst & ta vara på varje dag! Njut av solen och värmen från mig med. ILOVEYOU!! ♥

En tidig present till lillan från moster.
(OM hon mor förmodan skulle kika ut 11 dagar tidigare)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0