Helgen som varit

2012-03-25 ☆ 17:06:05

Dåligt med bloggande från min sida, förlåt mig. Gårdagen spenderades i allafall på barnmässan med mina älsklingar, mysigt som tusan. Dock var det otroligt trångt inne på racketcenter så man fick verkligen trängas bland alla barnvagnar. Under resten av dagen umgicks vi med Desiree & Tobbe och kvällen avslutades när både jag, Daniel & Tindra somnade i soffan :)

Idag har vi varit i Borgvik och grillat, jag älskar verkligen grillad mat! Att solen gjorde sitt och att värmen på altanen var perfekt gjorde hela dagen. Fytusan va jag älskar att vara ute! När vi kom hem igen åkte Daniel iväg för att fottas med sina nya folkracekläder och jag och Tindra tog en promenad med barnvagnen.

Resten av dagen/kvällen kommer spenderas i soffam framför en bra film med min underbara familj. I morgon väntar en ny vecka som förhoppningsvis kommer vara lika fin som denna så vi kan vara ute mycket. Har inga speciella planer för veckan men antar att den kommer gå lika fort som de senaste veckorna gjort. På torsdag är det hela 4 veckor sedan Tindra föddes (vilket känns som igår?!) Vår lilla älskling!

Nej, nu ska jag plocka i ordning lite medans Tindra sover.
Ha en fortsatt bra kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0